Ovde dole klikneš i očas odeš na repcept

недеља, 5. октобар 2014.

"U BORBI SA LANZZANJOM i prljavom kućom" 













Vikend pa moja draga (a malo i ja) u epizodi .....
"U BORBI SA LANZZANJOM i prljavom kućom" 
Sve je počelo posle jutarnje kafe :
ONA-Usisava sa mukom čupavi tepih u dnevnoj
JA-U vreloj vodi potopio 6 opasno vruća tommata, oljuštio i ublendo i napravio pire
ONA-I dalje sa znojem na licu usisava isti (čupavo to)
JA-Sa suzom u očima Nasecko 3 Luka na dinst
ONA-Predaje meni usijani usisivač
ONA-dinsta 300 mlevenog a drugom pravi bešamel (superwoman)
JA-U žaru zamaha usliko momenat Bošujem predsoblje
ONA-Maže plek ogromne veličine ređa lazanje,bešamel,meso tikvice bušan sir i opasne začine
JA-Brzinski prelazim kujnu slikam i bežim da vakumiram dečije sobe
ONA-Ređa drugi sloj isti kao prvi,pali rernu na 200 i ubacuje "LANZZANJU"
JA-Završavam
ONA-Isto
Polako, onako umorni, iscrpljeni borbom, peremo prljavo suđe uzimamo decu i idemo jedan krug u šetnju
THE END....ili nije?

Нема коментара :

Постави коментар